dehli - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van marga en anne marie - WaarBenJij.nu dehli - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van marga en anne marie - WaarBenJij.nu

dehli

Door: marga

Blijf op de hoogte en volg marga en anne marie

08 November 2012 | Nederland, Doetinchem

ik heb me weer bijelkaar geveegd en ben er weer klaar voor om morgenvroeg 6 uur met het vliegtuig te vertrekken naar het andaman eiland,drie en een half uur vliegen van dehli,tussenstop in calcutta en dan door naar port Blair. Ron bedankt voor je smsje, die oppepper had ik net nodig.Hier in dehli heb ik meer rust,niet steeds mensen die een foto van ons willen maken,In Haridwar waren wij een bezienswaardigheid,lang blond en blank,zuid Indiers hadden zoiets nog nooit gezien,hun nekken werden steeds langer en maar loeren.De max.temp is 39 gr. min. -14. wij zitten in de 39 zone,maar de gebouwen zijn zo hoog,in de zon kom je bijna niet ,als ik thuis ben heb ik veel te vertellen,maar nu eerst 11 dagen Andaman( kijk op jullie pc mooie olaatjes te zien.Veel liefs marga xxx

  • 08 November 2012 - 16:49

    Luci:

    veel plezier!

  • 08 November 2012 - 17:33

    Nicolai:

    heb je het leuk ben je al bij de boedha

    groetjes van nicolai oma mama en rene

  • 08 November 2012 - 20:35

    Guido, Belinda, Lara En Tim:

    Hoi hoi,

    Fijn te lezen dat het weer beter gaat! En nu proberen weer lekker te genieten van alle indrukken want je maakt dit niet snel weer mee!
    Hopelijk voel je je al weer wat beter en kunnen jullie nu weer lekker genieten want het is allemaal wel heel bijzonder wat jullie allemaal zien en beleven.

    Met ons gaat alles goed! Met de kindjes gaat ook alles goed.

    Heel veel plezier nog en vooral niet vergeten te genieten!

    Liefs van ons allemaal.

  • 11 November 2012 - 06:27

    Marga En Anne Marie :

    We hebben een poes geadopteerd voor 8 dagen, Graadje ik heb meteen de eerste dag een kaarje aangestoken voor jullie allemaal en ook een beetje voor mezelf en iedereen die ik lief heb. marga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doetinchem

aa

aa

Recente Reisverslagen:

21 November 2012

terug in Dehli

17 November 2012

wat heeft India met mij gedaan

14 November 2012

regen in de jungle

11 November 2012

andaman eiland

08 November 2012

we zullen doorgaan
marga en anne marie

Actief sinds 14 Okt. 2012
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 13102

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 23 November 2012

aa

Landen bezocht: