smsjes - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van marga en anne marie - WaarBenJij.nu smsjes - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van marga en anne marie - WaarBenJij.nu

smsjes

Door: marga

Blijf op de hoogte en volg marga en anne marie

07 November 2012 | Nederland, Doetinchem

Ik krijg wel jullie smsjes maar bellen of terug sms en lukt niet vandaar dat ik nu pas reageer dank je wel voor de lieve woordjes, houd me op de been xxx marga

  • 07 November 2012 - 11:52

    Elles :

    ik mis ej mama nog paar daagjes volhouden dikke kus je dochter loveyou !

  • 07 November 2012 - 13:34

    Annemieke:

    Hallo Marga en Annemarie ,

    Alleen jij en Annemarie kunnen in de huidige situatie inschatten wat wijsheid is........
    Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel veel aan jullie denk en meeleef!

    En dat ik hoop dat jullie elkaar tot steun zijn !

    Heel veel goeds en wijsheid toegewenst, liefs van Annemieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doetinchem

aa

aa

Recente Reisverslagen:

21 November 2012

terug in Dehli

17 November 2012

wat heeft India met mij gedaan

14 November 2012

regen in de jungle

11 November 2012

andaman eiland

08 November 2012

we zullen doorgaan
marga en anne marie

Actief sinds 14 Okt. 2012
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 13099

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 23 November 2012

aa

Landen bezocht: