regen in de jungle - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van marga en anne marie - WaarBenJij.nu regen in de jungle - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van marga en anne marie - WaarBenJij.nu

regen in de jungle

Door: marga

Blijf op de hoogte en volg marga en anne marie

14 November 2012 | Nederland, Doetinchem

Hier weer even een berichtje,maandag was hier oudjaarsdag,en traditieneel werd een pop te water geladen,met veel oerwoud geluiden wierook en veel kaarsen,we mochten meedoen met hun traditie en gisteren was het dan nieuwjaarsdag,winkels waren gesloten en net als bij ons met vuurwerk en familie bezoekjes.De hele dag heeft het geregent echt tropische regen,warm en recht uit de hemel.We hebben hier geen warm water ,dus koud douchen maar zijn al blij dat we water hebben,ook de stroom valt geregeld uit en dan is het hier ook echt donker,heb veel foto s gemaakt dan kunnen jullie zien hoe het er hier aan toe gaat.Ik begin nu mijn plekje te vinden ,maar zou het wel heel fijn vinden om jullie volgende week vrijdag weer te zien, vele groetjes aan iedereen ,ook een dikke knuffel aan de hondjes. warme groet marga

• 15 November 2012 - 21:18

Gerrit En Jetsche:

Hoi zusje. Hier weer een berichtje van ons. Hier is alles goed. Wat fijn dat jullie het nog steeds zo naar de zin hebben. De laatst week komt er aan dus geniet er nog maar van, want het is hier veel kouder.

Groetjes G en J

• 16 November 2012 - 13:48

Marieke:

Ha die Marga,
    Nou je maakt me steeds nieuwsgieriger hoor. Die verhalen die je vertelt maken dat ik er al plaatjes bij zie. Toch kijk ik uit naar alle foto's die vast en zeker gemaakt zijn. Wat een cultuurshock is die reis en al jullie belevingen, of niet? Ik begrijp dat jullie al aardig gewend zijn aan het weer, eten, cultuur en (gebrek aan) comfort..... Ik ben ook benieuwd of jullie avontuur naar meer smaakt. Straks in Nederland zal vast weer even wennen zijn, maar met zoveel opgedane nieuwe ervaringen, kom jij de winter wel door. Marga nog heel veel plezier samen met je reismaatje.
    Lieve groetjes, Marieke