andaman eiland - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van marga en anne marie - WaarBenJij.nu andaman eiland - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van marga en anne marie - WaarBenJij.nu

andaman eiland

Door: marga

Blijf op de hoogte en volg marga en anne marie

11 November 2012 | Nederland, Doetinchem

Paradijs op aarde bestaat,we zijn gistermiddag aangekomen op het eiland Haverlock,we slapen in een bamboehut,horen de apen gillen en een krab liep me gisteravond in het beach restaurant al over mijn voeten,moest even gillen,maar dit hoort erbij,bounty oerwoud,onze hut ligt 100 meter van het strand,Golf van Bengalen,strak blauwe zee,heel erg warm hebben alleen koud water om ons te wassen,maar met deze hitte ,geen probleem,de kokosnoten liggen voor het oprapen en ook hier zijn de bewoners super lief.Maar voor we hier waren moesten we eerst 5 uur in een vliegtuig zitten,van dehli via calcutta naar port blair,1 overnachting genomen en gisteren met de boot 2 uur gevaren naar dit subtropisch vacantie paradijs,Misschien leuk voor jullie om te weten,mochten jullie willen komen! overnachting kost 400 idr. 3 euro pp.Wat wil je nog meer.We hebben net twee fietsen gehuurd dan kom je net iets verder dan lopend,meestal nemen we een tuf tuf,maar nu hebben we zelf het in de hand. Ben weer helemaal bter,na mij werd anne marie ziek ,met haar gaat het ook weer goed.( foto s sturen gaat hier niet,maar thuis hebben jullie nog veel tegoed) namaste liefs Marga

• 11 November 2012 - 12:31

Elles:

Lieve mama
    Ben blij dat het beter met je gaat hopen dat annemarie beter word
    Veel plezier daar
    Dikke kus elles en rene

• 11 November 2012 - 22:29

Yvonne Venema:

Hoi Marga, ik ben blij dat het nu weer beter gaat. Geniet van dit mooie paradijsje. Het klinkt geweldig.
    Veel plezier daar samen met AnneMarie, groetjes Yvonne

• 12 November 2012 - 11:13

Annemieke:

Hallo Marga en Annemarie ,

Ik had al gehoopt dat de andaman eilanden meer rust en ontspanning zouden geven.
    Fijn dat jullie het laatste deel van de reis hier doorbrengen!

En goed te horen dat Annemarie ook weer beter is...en nu dus samen genieten van dit paradijsje op aarde.....

Lieve groet van Annemieke

• 12 November 2012 - 21:53

Graadje:

Marga en Annemarie je zit me goed jaloers te maken , zat er echt een diertje op je voet? was toch niet perongelijk een Muisje ,marga geniet samen van al dat moois het is zo voorbij veelgoeds vanons ALLEMAAL tothorens