we zullen doorgaan - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van marga en anne marie - WaarBenJij.nu we zullen doorgaan - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van marga en anne marie - WaarBenJij.nu

we zullen doorgaan

Door: marga

Blijf op de hoogte en volg marga en anne marie

08 November 2012 | Nederland, Doetinchem

Ik voel me gesteund door jullie en we zullen doorgaan,soms moet je door diepe dalen en hoge bergen ,maar ik ben er weer klaar voor.namaste ,marga

  • 08 November 2012 - 15:28

    Ron:

    mama gewoon volhouden dit kun jij best, ook al zit het even tegen
    jij hebt dit al die tijd gewild en nu ga je echt niet opgeven hoor
    wij denken aan je, alles komt weer goed, dit maak je maar een keer in je leven mee
    en dat ga je ook gewoon volhouden!!



    dikke kus ron en elles

  • 08 November 2012 - 17:28

    Nicolai:

    goed zo is daar ook leuke kindjes

  • 09 November 2012 - 12:57

    Annemieke:

    Hallo Marga en Annemarie,

    Fijn dat alles weer beter gaat en ik zou me kunnen voorstellen dat de eilanden een heel andere,ontspannendere wereld zijn ?
    Ik hoop dat deze komende tijd een positieve ervaring zullen zijn!!!!

    Lieve groet van Annemieke


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doetinchem

aa

aa

Recente Reisverslagen:

21 November 2012

terug in Dehli

17 November 2012

wat heeft India met mij gedaan

14 November 2012

regen in de jungle

11 November 2012

andaman eiland

08 November 2012

we zullen doorgaan
marga en anne marie

Actief sinds 14 Okt. 2012
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 13075

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 23 November 2012

aa

Landen bezocht: