terug in Dehli - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van marga en anne marie - WaarBenJij.nu terug in Dehli - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van marga en anne marie - WaarBenJij.nu

terug in Dehli

Door: marga

Blijf op de hoogte en volg marga en anne marie

07 November 2012 | Nederland, Doetinchem

Hallo allemaal,allereerst wil ik jullie bedanken voor de felicitatie s voor mijn verjaardag. daarna ging het mis met me,wat ben ik ziek geweest,drie dagen in bed gelegen en nog steeds niet lekker,en dat allemaal door de Pelgrimsplaats Haridwar, wat was het daar vies,de Ganges kan wel heilig zijn maar ik heb er weing van gezien,gelukkig had ik wel een zacht bed,dat was het ook.Ik kijk deze twee dagen hier aan anders ga ik naar huis,ben er helemaal doorheen.Hoe is het bij jullie,met papa en max en sammy.Ik zit al ruim 30 jaar in het kappersvak maar zoveel luis heb ik nog nooit uit een luizenkam zien komen(moeder was haar kind aan het kammen)bah bah bah.Alles gaat daar om innerlijke reinheid,de buitenkant kennen ze niet.hopelijk gaat het daaar goed tot gauw namaste marga

  • 07 November 2012 - 11:21

    Luci:

    hoi Marga en Annemarie
    wat jammer dat je ziek bent geworden!
    ik hoop dat je snel op knapt maar als je naar huis gaat laat het dan weten, dan kom ik je natuurlijk ophalen.
    wat een tegenvallers allemaal, je hebt je er zo op verheugd.
    Met jou alles wel goed Annemarie? Deze reis zal voor jou nu ook wel anders zijn dan je bedacht had,
    veel beterschap en ik hoop dat jullie nog een fijne vakantie hebben,
    Luci

  • 07 November 2012 - 11:55

    Elles:

    lieve mama
    beter word je wel hou ej sterk moeten wij ook altijd van jou
    met de hondjes gaat alles goed met ons gaat alles goed de keet is helemaal schoon ben druk in huis
    dus daar hoef je ook niet zorgen over maken ron en ik gaan gwn na school ikga gewoon na me werk
    bij ons is alles goed alleen we missen ej heel erg
    hou je sterk mama je kan het !!!

    dikke kus Elles

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doetinchem

aa

aa

Recente Reisverslagen:

21 November 2012

terug in Dehli

17 November 2012

wat heeft India met mij gedaan

14 November 2012

regen in de jungle

11 November 2012

andaman eiland

08 November 2012

we zullen doorgaan
marga en anne marie

Actief sinds 14 Okt. 2012
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 13076

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 23 November 2012

aa

Landen bezocht: