Hariddwar - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van marga en anne marie - WaarBenJij.nu Hariddwar - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van marga en anne marie - WaarBenJij.nu

Hariddwar

Door: marga en annemarie

Blijf op de hoogte en volg marga en anne marie

02 November 2012 | Nederland, Doetinchem

Na het liedje 'van lang zal ze leven' hebben we onze rugzakken ingepakt .Half 5 in de ochtend zaten we in Nieuw Delhi (treinstation) te wachten op de trein naar de heilige plaats aan de Ganges.Met een luxe treinreis werden we verwent met lekkere hapjes. Tegen half twaalf waren we in de Pelgrimsplaats waar duizende aanhangers van Shiva en Visjnoe neerstrijken aan de Ganges.Eerst weer op zoek naar hotelletjes - de ene nog groezeliger dan de andere. Toch nog een redelijke gevonden.
Meestal krijg je een verjaardagstaart,maar ik kreeg er een,van vele geuren kleuren,urinestank,bedelhandjes. Al met al een verjaardag om nooit te vergeten,helemaal ondergedompeld in een chaos.Het is me nu te veel om hier meer over te vertellen eventjes moeten ik alles laten bezinken. Als ik dit kan overleven overleef ik alles. liefs marga

  • 02 November 2012 - 13:11

    Elles:

    gefeliciteerd met je verjaardag dikke kus elles rene paul ron

  • 02 November 2012 - 15:33

    Eric:

    Hallo Marga,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik lees dat e.e.a. aangrijpend is maar dat jullie het ook naar jullie zin hebben.
    Absorbeer maar veel wijsheid van de Dalai Lama. Als je weer thuis bent wil ik hier graag wat van overnemen :-)
    Veel plezier met de rest van de reis en vergeet niet Annemarie de groeten te doen.

    Doeiii...
    Eric, Xandra, Megan en Kalle

    Ps.: Ik zie/lees dat jij meerdere reisverslagen doet ;-)

  • 02 November 2012 - 17:34

    Marloes:

    Hoi Marga,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Hele fijne reis nog!

    Groetjes Marloes

  • 02 November 2012 - 18:48

    Luci:

    van harte gefeliciteerd, zeker een verjaardag om nooit te vergeten, veel plezier!
    luci

  • 03 November 2012 - 13:44

    Gerrit En Jetasche:

    Hoi Marga,

    Ik lees nu al je geweldige reisverhalen. Wat zal dat een belevenis zijn. Een hele andere cultuur met zijn bijzonderheden.
    Ik heb niet geweten dat je kon reageren op je verslag, anders had ik dat wel eerder gedaan, maar het kan nog.
    Heb je mijn SMS je nog ontvangen op je verjaardag, anders hierbij alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. De reacties van de kinderen zijn ook wel duidelijk. Je weet dat als je thuis komt je niet gemist kunt worden. Een fijn ge voel toch? Met ons is alles goed. Het regent nu en het is ongeveer 8 graden, dus heel anders dan bij jullie. Blijf ervan genieten en nog een heel fijn verblijf daar.

    Groetjes G en J

  • 03 November 2012 - 20:00

    Ron:

    MAMMMMIE IK HOU VAN JOU <3

    komen me smsjes aan of?


    wel volhouden he!!!!!

    kusssss Ron

  • 05 November 2012 - 22:58

    Martin En Marieke:

    Hai Marga,
    Ik wist niet van het bestaan van deze site anders had ik wel eerder gereageerd. We hebben beide gesmst op je verjaardag, weet niet of dat aangekomen is. Maar wauw, wat een verhalen heb je al geschreven! Wat heb jij een indrukken opgedaan! Geweldig, zulke ervaringen. We kregen mee dat je ziek was? Hopelijk was dat van korte duur? Zijn jullie al naar dat bounty eiland geweest? We wachten vol verwachting op je volgende reisverhaal. Geniet en nog heel veel mooie dagen gewenst.
    Liefs Martin en Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doetinchem

aa

aa

Recente Reisverslagen:

21 November 2012

terug in Dehli

17 November 2012

wat heeft India met mij gedaan

14 November 2012

regen in de jungle

11 November 2012

andaman eiland

08 November 2012

we zullen doorgaan
marga en anne marie

Actief sinds 14 Okt. 2012
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 13082

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 23 November 2012

aa

Landen bezocht: