india - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van marga en anne marie - WaarBenJij.nu india - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van marga en anne marie - WaarBenJij.nu

india

Door: marga

Blijf op de hoogte en volg marga en anne marie

30 Oktober 2012 | Nederland, Doetinchem

hallo allemaal.ben nu de spullen aan het sorteren,morgen weer een lange busreis van 11 uur terug naar dehli.heb de daila lama gezien,maar drie dagen is erg veel,vandaar dat ik jullie nu informeer hoe het gaat.De chaos begint te wennen,Even in het kort,de mensen zijn super aardig,maar zo traag,een prima keuken ,want op het bord ligt is schoon en lekker,maar kijk niet verder, Hier moest Rob Geeus eens langs komen(smaakpolitie).Dan weet hij echt niet wat hij ziet.Het is een reis ( hoe overleef ik) wat heb je echt nodig" niets dus, slapen op de koude grond,wij hebben wel een bed,maar oh wat is die hard" niet zeuren ,we hebben in ieder geval een slaapplaats.Ik maak te veel mee om dit te vertellen en op te schrijven,een heel andere wereld, maar wel heel mooi.De bedelaars,straathonden,daar kan ik niet aan wennen,word er aggresief van.zoiets ga wat doen en wacht niet af,maar ja wie ben ik,heb makkelijk praten.Wat krijg ik lieve berichtjes van jullie,gaat het allemaal werkelijk goed!!!! Donderdagochtend komen we in dehli aan,weet niet of daar makkelijk een internetcafe is,hier is die nl. tegenover het hotel, heel makkelijk en verslavend,kost geen reet,20 min.30 idr. omgerekend80 cent. vanmorgen had ik een grote black cafee en sandwidch 70 idr. 90 cent dus.Alcohol is moeilijk te krijgen,nergens schenken ze het ,boedhisten drinken niet,maar blijk wel ik kan er buiten,roken mag hier ook niet op straat,wel buiten op het terras en gelukkig is het hier terrasweer.Ik hou het nu even voor gezien,tot het volgende berichtje namaste(tot ziens) Sorry Rene)hahaha

  • 30 Oktober 2012 - 20:50

    Elles:

    lieve mama

    bij ons is alles goed vandaag afgewassen gewassen stofzuigen gestoft
    of te wel alles gaat goed ik krijg op school krijg ik extra les met rekenen
    hoop snel een lief berichtje te krijgen van je
    ps ben je gestopt met roken ;)

    Ik MIS JE MAMA IK HOU VAN JOU !!!!!!

    Dikke kus

  • 30 Oktober 2012 - 21:47

    Guido, Belinda, Lara En Tim:

    Hoi Hoi,

    Hoe gaat het met je? Wat leuk dat we zo op de hoogte worden gehouden van al jullie avonturen!
    We kijken elke dag even of je al weer iets nieuws hebt meegemaakt!
    We zijn erg benieuwd naar alle verhalen en foto's.
    Met ons gaat alles goed, en met de kindjes gaat ook alles goed.

    Heel veel plezier nog en vooral niet vergeten te genieten!

    groetjes Van ons allemaal

  • 31 Oktober 2012 - 13:35

    Annemieke:

    Hallo Marga en Annemarie ,

    Hartstikke leuk op deze manier een beetje met jullie mee te reizen!
    Hoe was het om de Dalai Lama life mee te maken?
    Nog heel veel inspirerende en confronterende reiservaringen toegewenst...
    en "acceptatie"" is dus een belangrijke levensles die je daar opdoet...

    Lieve groet van Annemieke

  • 31 Oktober 2012 - 21:32

    Yvonne:

    Nou Marga , dat zijn me inderdaad wel bijzondere indrukken, die jij allemaal beschrijft. Zowel de armoede als de ontmoeting met de Dalai Lama. Geniet ervan samen. We blijven je volgen vanuit een koud en nat Doetinchem. We benijden je terrasweer. Groetjes Yvonne en familie

  • 02 November 2012 - 21:41

    Ciska:

    Hallo Marga,

    Hoe is de reis tot nu toe verlopen? Hoe warm is het op dit moment in India?
    Ik hoop dat jullie een fijne reis hebben samen en geniet er van. Ik hoor de verhalen wel als je terug bent.

    Gr. Ciska

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doetinchem

aa

aa

Recente Reisverslagen:

21 November 2012

terug in Dehli

17 November 2012

wat heeft India met mij gedaan

14 November 2012

regen in de jungle

11 November 2012

andaman eiland

08 November 2012

we zullen doorgaan
marga en anne marie

Actief sinds 14 Okt. 2012
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 13079

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 23 November 2012

aa

Landen bezocht: